Halandri Parents Social Cooperative Enterprise

42 Aristotelous Street, tel.: +30 215 55 11058

Menu

cooplife-199

Discover http://www.cooplife.org/ the Online Social Enterprise Magazine created by Halandri Parents Social Cooperative Enterprise

Συνεταιριστικό Φροντιστήριο: Έναρξη εγγραφών και μαθημάτων

2η Χρονιά Λειτουργίας 

poster9 2014

Ξεκινάνε από τη Δευτέρα 25.8.2014 οι εγγραφές στο 1ο Συνεταιριστικό Φροντιστήριο Χαλανδρίου για τη σχολική χρονιά 2014-2015.

Για 2η χρονιά, στο κέντρο του Χαλανδρίου, το Συνεταιριστικό Φροντιστήριο με μία ομάδα έμπειρων εκπαιδευτικών παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε παιδιά Λυκείου και Γυμνασίου.

Σε τμήματα 5-8 παιδιών, με πρόγραμμα σπουδών προσαρμοσμένο πλήρως στις απαιτήσεις του νέου Λυκείου, ο μαθητής προετοιμάζεται με τον καλύτερο τρόπο για να ανταπεξέλθει στο δύσκολο δρόμο της μάθησης αλλά και των εξετάσεων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το φροντιστήριο μας είναι ένα από τα 4 συνεταιριστικά φροντιστήρια που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην Ελλάδα. Σκοπός αυτών των εγχειρημάτων είναι  η δημιουργία ενός ποιοτικού  φροντιστηρίου, προσβάσιμου στις εργαζόμενες οικογένειες της πόλης, το οποίο συγχρόνως εξασφαλίζει και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους σε
αυτό.

Φέτος στο Συνεταιριστικό φροντιστήριο λειτουργούν τμήματα όλων των τάξεων του Λυκείου καθώς και τμήματα Γυμνασίου και Αποφοίτων.

Το Συνεταιριστικό Φροντιστήριο Βρίσκεται στο κέντρο του Χαλανδρίου - Αριστοτέλους 42. 

Οι εγγραφές γίνονται καθημερινά μεταξύ 10 π.μ. - 1μ.μ. και 6μ.μ. - 9μ.μ.

Τα τμήματα της Γ΄ Λυκείου ξεκινάνε τη Δευτέρα 1/9 ενώ των υπόλοιπων τάξεων την Δευτέρα 8/9.

Για περισσότερες πληροφορίες

www.sinetairismos.gr
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Συνεταιρισμός Γονέων Χαλανδρίου
Αριστοτέλους 42, 2ος όροφος

τηλ: 2155511057

(δείτε μας και στο facebook)

 

 

Read more...

Νέος νόμος για την κοινωνική & αλληλέγγυα οικονομία στη Γαλλία

ess imageΤο γαλλικό Κοινοβούλιο ενέκρινε τη Δευτέρα 24.7.2014 στην τελική ψηφοφορία των μελών του το νομοσχέδιο για την κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία (Ecomomie Social et Solidaire, ESS), το οποίο έχει στόχο να προωθήσει την ανάπτυξη του τομέα αυτού καθώς επίσης και την ανάληψη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων από τους εργαζόμενούς τους.

Ολόκληρη η αριστερά τάχθηκε υπέρ του σ/ν επί του οποίου η δεξιά απείχε της ψηφοφορίας.

Ο κύριος στόχος της γαλλικής κυβέρνησης είναι να ενθαρρυνθεί μια αλλαγή κλίμακας της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας και συνεπώς να προωθηθεί μια πιο ισχυρή ανάπτυξη, πλούσια σε θέσεις εργασίας, πιο αειφόρος και πιο κοινωνικά δίκαιη.

Το νομοσχέδιο εισηγήθηκε αρχικά ο Benoît Hamon, νυν Υπουργός Παιδείας, και υποστηρίχθηκε στη συνέχεια από την Valérie Fourneyron, η οποία εγκατέλειψε την κυβέρνηση για λόγους υγείας, και την Carole Delga, Γ. Γραμματέα Εμπορίου, Χειροτεχνίας, Κατανάλωσης και Κοινωνικής & Αλληλέγγυας Οικονομίας,

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Οι κυριότεροι άξονες του σ/ν είναι:

  • Επιβεβαίωση των κριτηρίων σύστασης των δομών κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας και θεσμοθέτηση του όρου της «κοινωνικής χρησιμότητας».

Για να καταγραφούν στον τομέα της κοινωνικής & αλληλέγγυας οικονομίας, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αποδεικνύουν ότι α) έχουν θέσει στόχους με κοινωνική χρησιμότητα, β) διέπονται εκ του καταστατικού τους από δημοκρατική ή συμμετοχική διακυβέρνηση και γ) έχουν περιορισμένο κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Περίπου 200.000 ενώσεις, και συνεταιρισμοί , που αντιπροσωπεύουν έως 10% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος και περίπου το 10% της απασχόλησης στη Γαλλία (στοιχεία του υπουργείου), αντιστοιχούν στον ορισμό αυτό και αναγνωρίζεται ότι ανήκουν στην κοινωνική & αλληλέγγυα οικονομία εκ του καταστατικού τους.

Οι επιχειρήσεις και οι συνεταιρισμοί που θα ενταχθούν με τα παραπάνω κριτήρια θα έχουν ευκολίες στην πρόσβαση σε χρηματοδότηση, ιδίως μέσω της δημόσιας Τράπεζας Επενδύσεων (BPI), η οποία θα πρέπει να διαθέσει για το σκοπό αυτό γύρω στα 500 εκατομμύρια ευρώ.

  • Δημιουργία ενός γαλλικού Επιμελητηρίου κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας, που θα διασφαλίζει την προώθηση και ανάπτυξη του τομέα.

Εγκαθίδρυση τοπικών/περιφερειακών κέντρων (πόλων) συνεργατικής οικονομίας, που θα συνδυάζουν κοινωνικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις, κλασσικές εμπορικές επιχειρήσεις του ιδ. τομέα, αλλά και τοπική αυτοδιοίκηση, ερευνητικά κέντρα, πανεπιστημιακά και ερευνητικά ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης ή ακόμα και άλλους φορείς εκπαίδευσης. Όλες οι παραπάνω δομές θα επιμερίζουν τα μέσα στους στην υπηρεσία του κοινωνικού οφέλους, της βιώσιμης τοπικής ανάπτυξης και της δημιουργίας σταθερών τοπικών θέσεων εργασίας.

  • Πιο ακριβής ορισμός των κριτηρίων για τις δημόσιες επιχορηγήσεις, για να αποφευχθεί ότι αυτές αντίκεινται (νομικά) στο καθεστώς των δημοσίων συμβάσεων.

 

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

Μετά τηPUZZLE-5-BD 0 μερική απόρριψη από το Συνταγματικό Συμβούλιο του νομοσχεδίου με την ονομασία "Florange" για την εξαγορά των κερδοφόρων βιομηχανικών επιχειρήσεων, έχουν ενσωματωθεί δύο άρθρα στο κείμενο που αποτρέπουν την επαναεισαγωγή μέτρων σχετικά με τη διαδικασία ενώπιον του Εμπορικού Δικαστηρίου, που απορρίφθηκαν από το Συμβούλιο της Επικρατείας.

  • Υποχρέωση αναζήτησης ενός αγοραστή στην περίπτωση του κλεισίματος μιας επιχείρησης. Η συμμόρφωση με τη διάταξη αυτή αποτελεί προϋπόθεση για την έγκριση σχεδίου προστασίας των θέσεων εργασίας από το κράτος.
  • Δυνατότητα για το κράτος να ζητήσει την επιστροφή των ενισχύσεων που καταβλήθηκαν κατά τα προηγούμενα δύο έτη σε περίπτωση κλεισίματος μιας επιχείρησης για την οποία υπήρχε υποψήφιος αγοραστής.
  • Υποστήριξη της εξαγοράς των επιχειρήσεων από τους εργαζόμενους. Δημιουργία δικαιώματος προηγούμενης ενημέρωσης των εργαζομένων στις ΜΜΕ επιχειρήσεις (λιγότερο από 250 εργαζόμενοι): ο επιχειρηματίας είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει για το σχέδιο πώλησης τουλάχιστον δύο μήνες πριν.
  • Μέτρα για τη στήριξη των SCOP (συνεταιριστικές επιχειρήσεις εργαζομένων) κυρίως ως προς τη δημιουργία ενός καθεστώτος εκκίνησης Scop που θα επιτρέπει στους μισθωτούς να συμμετέχουν μειοψηφικά στο κεφάλαιο της επιχείρησης μέχρι και για 7 έτη, χρόνος στον οποίο θα συγκεντρώσουν τους απαραίτητους πόρους για να αποκτήσουν την πλειοψηφία.
  • Εκσυγχρονισμός του συνεταιριστικού δικαίου

Άλλα σημεία του νόμου (ΣΩΜΑΤΕΙΑ/ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ)

  • Μετατροπή της εθελοντικής υπηρεσίας των πολιτών άνω των 25 ετών (διαφορετικό από την πολιτική υπηρεσία των 16-25 ετών), σε εθελοντική προσφορά σε Σύλλογο με συμβάσεις 6-24 μηνών που συνάπτουν αποκλειστικά οι ενώσεις/σωματεία/συνεταιρισμοί. 
  • Εκσυγχρονισμένο θεσμικό πλαίσιο για τα σωματεία/συλλόγους (εξασφάλιση της επιχορήγησης, διευκόλυνση των συγχωνεύσεων κλπ.)
  • Δημιουργία νέων χρηματοδοτικών εργαλείων για τις ενώσεις και τους συνεταιρισμούς
  • Αναγνώριση του δικαιώματος στους επιχειρηματίες να προσφέρουν 1% του προϋπολογισμού της επιχείρησης ως χορηγία σε έναν οργανισμό (και όχι μόνο, όπως συμβαίνει σήμερα, σε μια ανθρωπιστική οργάνωση αναγνωρισμένης δημόσιας χρησιμότητας)
  • Εξουσιοδότηση, υπό προϋποθέσεις, στις επιχειρήσεις κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας, οι οποίες δημιουργήθηκαν ειδικά για αυτόν τον σκοπό να εκδίδουν τοπικά συμπληρωματικά νομίσματα.
  • Νέος ορισμός ευρύτερος απ ότι πριν, για το δίκαιο εμπόριο, που θα περιλαμβάνει όχι μόνο τις σχέσεις Βορρά-Νότου, αλλά και τις σχέσεις Βορρά-Βορρά.

 

Πηγή  (Η μετάφραση έγινε από το Συνεταιρισμό Γονέων Χαλανδρίου)

Read more...

What is social economy

Ardelaine, Suma, Blagoev, Trafilcoop, Ceralep, Almarina, Usis, M - ry, CNS, Modragon. Unknown words in Greece, making one think of drugs. But they are not.

These names are part of a self-management and cooperation practices chain of people throughout Europe who formed cooperatives in an attempt to save their businesses, their land and their children. They are part of the 50,000 cooperatives now active in Europe; part of the 1.4 million people working on such endeavours.

Cooperatives have systematically been formed since World War II and particularly in the post-war years, in countries that found themselves in a state of chaos. In most cases, they were attempts made by workers to manage factories that were shutting down for various reasons. In some cases, due to local and social reasons, they grew so much that now CNS in Italy, for example, has 93,000 employees with 58% of them being cooperative members, while in Spain, Modragon has 83,000 employees with 80% of them being cooperative members and with a 2009 turnover of €16 billion.

This reality, namely the cooperative practice and the development of networks to coordinate these endeavours, imposed the development of the institutional framework that determined their existence in Europe. An example of what this may mean is evident in England, where cooperatives and their respective funds created mutual funds and cooperative non-commercial banks which cannot be transferred, be sold to or merge with other banks. Thus, their cooperatives can ensure credit in non-commercial terms, even if the banking system of the country comes tumbling down. Respectively, cooperative federations in the rest of Europe have created funding tools for their members from own funds, providing credit in non-commercial terms exceeding €500 million in total. Does this even relate to the Greek reality, where fund reserves were turned into toxic bonds, gambled in the stock market or given away in bad loans?

Taking these into account, and according to cooperative practice and experience in Europe, the three most important features of social economy activity are the following:

Every one participates voluntarily and consciously and assumes a moral obligation vis-à-vis the other participants with regard to achieving cooperative objectives. Furthermore, the activity does not depend on the market or the State.

There is equality among partners. The parameters that determine relationships between partners and employees (working relations, salaries, voluntary contributions, administrative participation) outside the market are stipulated and they operate based on democratic organizational structure and decision-making.

Solidarity breeds among between cooperative participants and groups receiving cooperative services. This is the great advantage of social economy, namely acting as a group and participating in common activities: social economy systematically leads to collective action.

Respectively, the main difference between social economy and standard commercial economic activity regulated by market rules has to do with the fact that this is done by people and not funds.

The same distinction also applies in relation to the State economy, which until recently had mostly been the sum of activities relating to its redistributing role, mainly through taxation and less through production (state-owned plants, monopolies, etc.).

In practice, social economy is the economic activity that develops to meet needs that neither the market nor the State can cover or partially cover. Their point of reference has nothing to do with individual or family business and how they can make profit, but with social objectives, such as creating employment positions, containing salaries, people helping each other, etc.

It is clear that this description reflects a peculiar balance between two worlds, which is confirmed in practice, as there are respective examples of cooperatives in a number of possibilities between market and state economy. On the one hand, the market always complains, as part of the wealth produced is detached from its turnover, while on the other hand, the State complains about developing collectivities that question its central planning and the social interrelations it has to manage.

In the Victorian world of the absolutely deterministic Newtonian Mechanics, the apple inevitably falls under the apple tree. However, this ceases to be a certainty once we see things from a quantum mechanics or relativistic perspective. Thus, to the question “Which direction will light choose to go from one point to another,” science gives a rather peculiar answer: all possible directions…

Similarly to quantum mechanics, the definition of social economy depends on how you approach it and where you want to go. It is determined by the actions of people who get involved in such activities, and the balance between State and market pressure. And as is most often the case, when you are not looking where you are going, you go where you are looking.

 

Read more...

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2014: ΘΕΜΑΤΑ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

exam

 

 

ΤΡΙΤΗ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις - Θέματα

   

ΤΡΙΤΗ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις Θέματα

    

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις - Θέματα

   

ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις Θέματα

  

ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

 Απαντήσεις - Θέματα

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

 Απαντήσεις - Θέματα

 

 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30.5.2014 - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 Απαντήσεις - Θέματα

 

 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30.5.2014 - ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 Απαντήσεις - Θέματα

 

 

 ΤΕΤΑΡΤΗ 28.5.2014 - ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 Απαντήσεις - Θέματα

Read more...

Λειτουργία θερινών Τμημάτων Προετοιμασίας για τη Β΄και Γ΄ Λυκείου

Ξεκινούν την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014 τα θερινά τμήματα προετοιμασίας από το 1ο Συνεταιριστικό Φροντιστήριο Χαλανδρίου. Τα θερινά τμήματα εντάσσονται σε ένα σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών που έχουν δημιουργήσει οι καθηγητές μας και το οποίο καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις που δημιουργεί το Νέο Λύκειο. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική πρόταση που ξεκινάει από την Α΄Λυκείου και φτάνει μέχρι τις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Στο πλαίσιο αυτό θα λειτουργήσουν: 

  • Τμήματα προετοιμασίας από την Α προς τη Β Λυκείου: περιλαμβάνουν ένα εντατικό πρόγραμμα διάρκειας 4 εβδομάδων (25/6 - 23/7), που σκοπό έχει οι μαθητές να καλύψουν κενά προηγουμένων ετών και να μελετήσουν ένα A pros Bσημαντικό τμήμα της ύλης της Β Λυκείου.Έτσι κατά τη χειμερινή περίοδο θα προηγούνται της σχολικής ύλης και θα έχουν τα χρονικά περιθώρια να μελετήσουν πιο σύνθετα θέματα καθώς και να εμβαθύνουν στις επιστημονικές έννοιες, θέτοντας στέρεες βάσεις για τη Γ Λυκείου και τις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

 

  • Τμήματα προετοιμασίας από τη Β προς τη Γ Λυκείου: περιλαμβάνουν ένα εντατικό πρόγραμμα διάρκειας 5 εβδομάδων (25/6 - 29/7) για τους μαθητές που έχουν ολοκληρώσει τη Β Λυκείου. 

B pros CΠρόκειται κατά τη γνώμη μας για την πιο κρίσιμη περίοδο της πρεοτοιμασίας τους, κατά την οποία υπάρχει ο ελεύθερος χρόνος να θεμελιωθούν οι βασικές αρχές κάθε μαθήματος και να αποσαφηνιστούν οι απαιτητικές έννοιες. 

 

 

 

Πληροφορίες / Εγγραφές: Αριστοτέλους 42, Χαλάνδρι, τηλ. 2155511057, e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." target="_blank">

 θερινα μαθηματα2

 

Read more...

What social economy is NOT

Although it is relatively difficult to specify in absolute terms which initiatives form part of what we call “social economy”, it is relatively easy to provide a series of examples of what social economy is not.

This issue is particularly relevant to Greece, as the term is repeatedly accompanied in the media by references to business or charity practices that have nothing to do with social economy.

With this in mind, we could say that the following are NOT examples of social economy:

Read more...

Παράσταση Καραγκιόζη την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

karagiozis26032014

Την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014 πραγματοποιείται η πέμπτη παιδική θεατρική παράσταση που διοργανώνει ο Συνεταιρισμός Γονέων Χαλανδρίου για τη φετινή σχολική χρονιά. 

Αυτή τη φορά θα παρουσιαστεί στους μικρούς μας φίλους, η παράσταση Καραγκιόζη "Ο Ηρακλής και το Λιοντάρι της Νεμέας" από το Θέατρο Σκιών του Στάθη Λαγκάδα.

Η παράσταση είναι δωρεάν για όλα τα παιδιά και τους συνοδούς τους. Όποιος επιθυμεί μπορεί να ενισχύσει την προσπάθεια του Συνεταιρισμού μας για τη δημιουργία του 1ου συνεταιριστικού παιδικού σταθμού στην Ελλάδα. 

Η παράσταση θα ξεκινήσει στις 6.30μμ στο Κέντρο Νεότητας του Δήμου Χαλανδρίου (Αντιγόνης και Δαναΐδων).

Σας περιμένουμε! 

Read more...

Δωρεάν μαθήματα δημιουργίας δυναμικών ιστοσελίδων

mathimata

Μαθήματα δημιουργίας δυναμικών σελίδων στο διαδίκτυο προσφέρονται πλέον από το Συνεταιρισμό Γονέων Χαλανδρίου σε ενδιαφερόμενους που δεν έχουν γνώσεις προγραμματισμού.

Παρακολουθώντας τα μαθήματα συνολικής διάρκειας 20 ωρών (με δυνατότητα παράτασης), μπορείτε να μάθετε να φτιάχνετε τα δικά σας δυναμικά websites μέσα σε μόλις 10 εβδομάδες.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

· Μαθήματα HTML / CSS
· Εισαγωγή σε προγραμματισμό με PHP
· Βασικές γνώσεις βάσεων δεδομένων με την MySQL
· Συνδυασμός όλων των παραπάνω

Μόνη προϋπόθεση συμμετοχής είναι οι μαθητές να μπορούν να φέρνουν στα μαθήματα τα lap top τους και ένα flash - ακι και να είναι εξοικειωμένοι απλά με τη χρήση υπολογιστή.

Εισηγητής θα είναι ο Νίκος Καρούσος, απόφοιτος Πληροφορικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Από το 2005 κατασκευάζει ιστοσελίδες. Σἠμερα δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα.

Τα μαθήματα ξεκινάνε την Κυριακή 23/3 στα γραφεία του Συνεταιρισμού Γονέων Αριστοτέλους 42 β όροφος. 

Δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα του Συνεταιρισμού 2155511057 - 8

και στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Read more...

Δωρεάν μαθήματα ΑΟΘ, ΑΟΔΕ για μαθητές Β ́ Λυκείου

aoth teliko

Με γνώμονα τις ανάγκες των μαθητών και των γονιών τους και την ολόπλευρη και ολοκληρωμένη στήριξη στους μαθητές,το Συνεταιριστικό Φροντιστήριο προσφέρει τα εξής δωρεάν μαθήματα για μαθητές της Β ́ Λυκείου :

• Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), μάθημα της Γ ́ Λυκείου

• Αρχές Οργάνωσης Διοίκησης Επιχειρήσεων (AΟΔΕ), μάθημα της Γ ́ Λυκείου

Στόχος των μαθημάτων είναι, μεταξύ άλλων, ο μαθητής της Β ́ Λυκείου χωρίς την πίεση και το άγχος των πανελληνίων εξετάσεων:
1. Να ενημερωθεί για την ύλη και τις απαιτήσεις του κάθε μαθήματος.
2. Να αποκτήσει επίγνωση των θεμάτων που καλείται να αντιμετωπίσει.
3. Να έρθει σε επαφή και να προχωρήσει την ύλη σε δυο μαθήματα της Γ ́ Λυκείου που εξετάζονται πανελλαδικά.
4. Να αποκτήσει κριτήριο αν θα επιλέξει τελικά ως μάθημα επιλογής τις Αρχές
Οικονομικής θεωρίας (ΑΟΘ) κ.α.

aoth teliko2

Τα μαθήματα ξεκινούν αρχές Μαρτίου και θα διαρκέσουν έως τα τέλη Απριλίου.

Για περισσότερες πληροφορίες  / δηλώσεις συμμετοχής τηλ. 21 555 11057  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Read more...
Subscribe to this RSS feed
Orange Blue Green