Συνεταιρισμός Γονέων Χαλανδρίου

Αριστοτέλους 42, Χαλάνδρι , Τηλ. 215 55 11057

Menu

Συνεταιριστικό Φροντιστήριο: Έναρξη για το σχ.έτος 2015-2016

fro2015-16

Ξεκινούν σήμερα, 25.8.2015 οι εγγραφές στο 1ο Συνεταιριστικό Φροντιστήριο Χαλανδρίου για τη σχολική χρονιά 2015-2016.

Για 3η χρονιά, στο κέντρο του Χαλανδρίου, το Συνεταιριστικό Φροντιστήριο με μία ομάδα έμπειρων εκπαιδευτικών παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε παιδιά Λυκείου και Γυμνασίου.

Το φροντιστήριο μας είναι ένα από τα 4 συνεταιριστικά φροντιστήρια που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην Ελλάδα. Σκοπός αυτών των εγχειρημάτων είναι  η δημιουργία ενός ποιοτικού  φροντιστηρίου, προσβάσιμου στις εργαζόμενες οικογένειες της πόλης, το οποίο συγχρόνως εξασφαλίζει και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους σε αυτό.

Το Συνεταιριστικό Φροντιστήριο βρίσκεται στο κέντρο του Χαλανδρίου, στην οδό Αριστοτέλους 42. 

Οι εγγραφές γίνονται καθημερινά μεταξύ 10 π.μ. - 1μ.μ. και 5 μ.μ. - 8 μ.μ.

Τα τμήματα Γυμνασίου - Λυκείου ξεκινάνε τη Δευτέρα 7/9.

Τα τμήματα αποφοίτων ξεκινούν την Πέμπτη 1/10.

Για περισσότερες πληροφορίες

http://www.sinetairistiko.org
τηλ: 2155511057 - 58

(δείτε μας και στο facebook)

 

 

Διαβάστε περισσότερα...

Λειτουργία θερινών Τμημάτων Προετοιμασίας, Ιούνιος - Ιούλιος 2015

Flyer therina2015

Ξεκινούν τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015 τα θερινά τμήματα προετοιμασίας από το 1ο Συνεταιριστικό Φροντιστήριο Χαλανδρίου. Τα θερινά τμήματα εντάσσονται σε ένα σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών που έχουν δημιουργήσει οι καθηγητές μας. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική πρόταση που ξεκινάει από την Α΄Λυκείου και φτάνει μέχρι τις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Για εγγραφές έως 18 Ιουνίου έκπτωση 10% στα δίδακτρα.  

Πληροφορίες: Αριστοτέλους 42, Χαλάνδρι, τηλ. 2155511057, e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Διαβάστε περισσότερα...

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2015

panelladikes2015

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΜΑΪΟΥ 2015 - ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις - Θέματα

 

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΜΑΪΟΥ 2015 - ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΩΝ)

Απαντήσεις Θέματα

 

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΜΑΪΟΥ 2015 - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις Θέματα

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΜΑΪΟΥ 2015 - ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις Θέματα

 

 

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΜΑΪΟΥ 2015 - ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Απαντήσεις Θέματα

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΜΑΪΟΥ 2015 - ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Απαντήσεις Θέματα

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΜΑΪΟΥ 2015 - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Απαντήσεις Θέματα

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΜΑΪΟΥ 2015 - ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Απαντήσεις Θέματα

 

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΜΑΪΟΥ 2015 - ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Απαντήσεις Θέματα

  

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΜΑΪΟΥ 2015 - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Απαντήσεις Θέματα

Διαβάστε περισσότερα...

Συνεταιριστικό Φροντιστήριο: Έναρξη εγγραφών και μαθημάτων

2η Χρονιά Λειτουργίας 

poster9 2014

Ξεκινάνε από τη Δευτέρα 25.8.2014 οι εγγραφές στο 1ο Συνεταιριστικό Φροντιστήριο Χαλανδρίου για τη σχολική χρονιά 2014-2015.

Για 2η χρονιά, στο κέντρο του Χαλανδρίου, το Συνεταιριστικό Φροντιστήριο με μία ομάδα έμπειρων εκπαιδευτικών παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε παιδιά Λυκείου και Γυμνασίου.

Σε τμήματα 5-8 παιδιών, με πρόγραμμα σπουδών προσαρμοσμένο πλήρως στις απαιτήσεις του νέου Λυκείου, ο μαθητής προετοιμάζεται με τον καλύτερο τρόπο για να ανταπεξέλθει στο δύσκολο δρόμο της μάθησης αλλά και των εξετάσεων για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το φροντιστήριο μας είναι ένα από τα 4 συνεταιριστικά φροντιστήρια που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην Ελλάδα. Σκοπός αυτών των εγχειρημάτων είναι  η δημιουργία ενός ποιοτικού  φροντιστηρίου, προσβάσιμου στις εργαζόμενες οικογένειες της πόλης, το οποίο συγχρόνως εξασφαλίζει και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους σε
αυτό.

Φέτος στο Συνεταιριστικό φροντιστήριο λειτουργούν τμήματα όλων των τάξεων του Λυκείου καθώς και τμήματα Γυμνασίου και Αποφοίτων.

Το Συνεταιριστικό Φροντιστήριο Βρίσκεται στο κέντρο του Χαλανδρίου - Αριστοτέλους 42. 

Οι εγγραφές γίνονται καθημερινά μεταξύ 10 π.μ. - 1μ.μ. και 6μ.μ. - 9μ.μ.

Τα τμήματα της Γ΄ Λυκείου ξεκινάνε τη Δευτέρα 1/9 ενώ των υπόλοιπων τάξεων την Δευτέρα 8/9.

Για περισσότερες πληροφορίες

www.sinetairismos.gr
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Συνεταιρισμός Γονέων Χαλανδρίου
Αριστοτέλους 42, 2ος όροφος

τηλ: 2155511057

(δείτε μας και στο facebook)

 

 

Διαβάστε περισσότερα...

Συνεταιριστικό Φροντιστήριο:Έναρξη μαθημάτων 2014-2015

Η σχολική χρονιά για τα τμήματα της Γ΄ Λυκείου ξεκινά την 1η Σεπτεμβρίου (με διαγωνίσματα προσομοίωσης).

Τα τμήματα της Α΄ και Β΄ Λυκείου καθώς και τα τμήματα Γυμνασίου ξεκινούν μαθήματα στις 8/9.

Τα τμήματα αποφοίτων θα ξεκινήσουν την 1η Οκτώβρη.

Διαβάστε περισσότερα...

Gabriel Garcia Marquez (1927 - 2014)

Gabriel Garcia Marcez. Τόπος γέννησης: Μacondolombia.

του Γ. Χούλλη, φιλόλογου στο Συνεταιριστικό Φροντιστήριο Χαλανδρίου

marquez1

Eπιχειρώντας να προσεγγίσουμε λογοτεχνικά το έργο του Gabriel Garcia Marquez υποχρεούμαστε πρώτα και κύρια να ψηλαφήσουμε και να αφουγκραστούμε το πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον στα σπλάχνα του οποίου αυτό γεννήθηκε. Ο Gabo γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αρακατάκα της Κολομβίας (ένα χωριό στις όχθες του ποταμού Μαγνταλένα), μια αγροτική περιοχή, όπου το ισχυρό νέγρικο στοιχείο συνυπάρχει με το ευρωπαϊκό, αλλά και το ινδιάνικο. Μια περιοχή που μαστίζεται από τη μεγάλη φτώχεια, τη διαρκή πολιτική βία, τις πολεμικές συγκρούσεις και χαρακτηρίζεται ασφαλώς από τις ποικίλες προλήψεις που εν μέσω αυτής της πραγματικότητας γεννιούνται από τους ντόπιους πληθυσμούς. Θα επιμείνουμε μάλιστα στον όρο προλήψεις γιατί από τη μία αποτελούν στοιχείο της πολιτισμικής παράδοσης των ιθαγενών λαών της περιοχής, επίσης διότι διατρέχουν εν είδη αντικατοπτρισμών στο σύνολο του το έργο του Marquez αλλά και γιατί αποτελούν έναν μηχανισμό μέσα από τον οποίο οι πληθυσμοί αυτής της περιοχής, προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν και να ερμηνεύσουν την πραγματικότητα, να επικοινωνήσουν μεταξύ τους ξεγελώντας το φόβο, αλλά και να προστατέψουν τις οικογένειες και τα αγαπημένα τους πρόσωπα από τη διαρκή απειλή του πάντα πιθανού «κακού συμβάντος». Οι προλήψεις με άλλα λόγια θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως ένας μηχανισμός άμυνας των κατοίκων απέναντι στην ίδια την πραγματικότητα.

Οι περισσότεροι μελετητές του Marquez εξαντλούνται σε μια γραμμική και «γραφειοκρατική» ερμηνεία του έργου του αποσιωπώντας τυχαία ή όχι το συλλογικό βιωματικό φορτίο που αυτό κουβαλάει. Λησμονώντας τη βαθιά προσπάθεια του ίδιου του συγγραφέα να φέρει στο φως και να μεταφέρει με το όχημα της λογοτεχνικής μανέρας τις μύχιες αγωνίες, τις τελετουργικές συνήθειες και εν τέλει τον τρόπο με τον οποίο οι πληθυσμοί που περιγράφει βλέπουν τον κόσμο και ορθώνουν «λόγο» απέναντι του. Ο Marquez μέσα από το έργο του επιχειρεί να σπάσει τη σιωπή αυτών των εκατομμυρίων βουβών προσώπων της ιστορίας, να σχηματοποιήσει αργά και μεθοδικά το πρόσωπο τους και να καταγγείλει με την πένα του την αιώνια (εκατόχρονη την ονοματίζει) μοναξιά τους, η οποία αποτελεί τον πιο ευφάνταστο τρόπο για να αγνοήσει ή ακόμα και να εξαφανίσει το ίδιο το κράτος αυτή την υπαρκτή ανθρώπινη μάζα από την επίσημη ιστορία.

Πιστός στην παράδοση και ιστορία του τόπου του (και όταν λέμε τόπο αναφερόμαστε συνολικά στη Λατινική Αμερική) εφευρίσκει ποικίλες υβριδικές μορφές τις οποίες τοποθετεί σε μια κατάσταση διαρκούς και κοπιώδους αναζήτησης της ταυτότητας τους. Οι ιστορίες του Gabo είναι ουσιαστικά η διαρκής προσπάθεια για την κατάκτηση της ταυτότητας, για την κατάκτηση μιας θέσης στον κόσμο και τη πραγματικότητα, μια προσπάθεια που συντελείται αδιάκοπα στη Λατινική Αμερική από την εποχή της κατάκτησης έως και τις μέρες μας. Οι ιστορίες του συνιστούν τον διαρκή αγώνα ανάμεσα στο ιερό και το βέβηλο, ανάμεσα στο νόμιμο και το νόθο, ανάμεσα στη ζωή που είναι άξια να βιωθεί και σ’ αυτήν που δεν είναι. Αυτή είναι η πολιτική, πολιτισμική κατάσταση της Λατινικής Αμερικής όμως και αυτήν με ρεαλιστικό τρόπο ο συγγραφέας περιγράφει.

Σε όλο marquez2το έργο του ο Marquez επιχειρεί να δώσει ένα όνομα στη Λατινική Αμερική «μετοφοροποιώντας» την υπερβολική και πολυσημική πραγματικότητα της. Τα «Εκατό χρόνια μοναξιάς» για παράδειγμα αναφέρονται στην γένεση και την αποκάλυψη μιας οικογένειας η οποία όμως στην πραγματικότητα αποτελεί την ίδια τη χώρα του, η οποία αποκρύπτεται πίσω από ποικίλες ευφάνταστες και ενίοτε τερατώδεις ιστορίες. Με τον ίδιο τρόπο που προσπάθησε να το κάνει στο «PedroParamo” o JuanRulfo, στο «Γερο-γκρίνγκο» ο Κάρλος Φουέντες και στο «Elreinodeestemundo” ο Alejo Carpentier, όπου ο καθένας χωριστά επιχειρεί μέσα από τις ηγεμονικές φιγούρες των ηρώων του να κατονομάσει τη χώρα του, αλλά και την υποήπειρο της Λατινικής Αμερικής.

Στον λόγο του Garcia Marquez οι λέξεις αναπαριστούν και ανασυνθέτουν το τοπίο της Λατινικής Αμερικής, την ιστορία της κατάκτησης και του ξεριζώματος της εντόπιας παράδοσης και πληθυσμού και εν τέλει επανοηματοδοτούν την ίδια τη διαδικασία της διασταύρωσης ράτσας (mestizaje είναι ο όρος στα ισπανικά) πάνω στην οποία στηρίζεται και συνεχίζει η σύγχρονη ιστορία αυτής της ηπείρου. Οι ήρωες του είναι προϊόν βιασμών και επιμειξίας, προέρχονται ταυτόχρονα από την Ευρώπη, τον ιθαγενικό κόσμο, τον αφρικανικό, τον αραβικό και τον καθολικό. Χωρίς καμία προκατάληψη και διαχωρισμό ανάμεσα στον «πολιτισμένο» κόσμο και τη «βαρβαρότητα» η πραγματικότητα της Λατινικής Αμερικής συνεχίζει τη πορεία της στον κόσμο πετυχαίνοντας να διατηρεί με μαεστρία αυτή την υβριδική πολιτισμική της ταυτότητα η οποία πλέον τη χαρακτηρίζει και της δίνει μια ξεχωριστή υπόσταση στον σύγχρονο κόσμο. Ο συγγραφέας μέσα από το έργο του ουσιαστικά λέει πως ο μοναδικός τρόπος για να μπορέσει κανείς να ονομάσει τη Λατινική Αμερική είναι να την αποδεχτεί όπως ακριβώς είναι.

Αυτή ακριβώς είναι και η συνεισφορά του στον περιβόητο «μαγικό ρεαλισμό». Ο Μάρκες μάλιστα κατά τη συγγραφική του δραστηριότητα βρέθηκε ουκ ολίγες φορές σε ένα παράξενο μεταίχμιο: κλήθηκε να μεταγράψει εμπειρίες της περιφέρειας σε μια μητροπολιτική - ευρωπαϊκή γλώσσα. Στα σίγουρα, αυτό που αυτό που ισχυρίζονται πολλοί έχει μια βάση: τα Εκατό χρόνια μοναξιάς π.χ με όλες αυτές τις Ούρσουλες και τις Ρεμέδιος και τους Χοσέ Αρκάδιο και τους Αουρελιάνο προσφέρουν μια ισχυρή δόση λατινοαμερικάνικου εξωτισμού στους διψασμένους για περιφερειακό φολκλόρ Ευρωπαίους, με τους ίδιους τους ήρωες όμως να προφέρουν τα βιώματα τους στη γλώσσα που τους επιβλήθηκε, στη γλώσσα δηλαδή που τους μετέφερε ο κατακτητής, επαναφέροντας με αυτόν τον τρόπο πάλι την Ιστορία στο προσκήνιο. Κλήθηκε πολλές φορές να συνδυάσει το φανταστικό και το υπερφυσικό με το πραγματικό, το υπερβατικό με την ιστορική πραγματικότητα δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο ένα λογοτεχνικό αμάλγαμα, όπου όλα αυτά τα στοιχεία συνυπάρχουν ενιαία και αξεδιάλυτα.

Ο Garcia Marquez αποτελεί έναν συγγραφέα που ανακαλύπτει και εξερευνά αχαρτογράφητους τόπους. Αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την εθνικότητα του. Είναι εξαιρετικά ριψοκίνδυνο να είσαι κολομβιανός και να προσπαθείς να δώσεις ένα όνομα στην Κολομβία και τη Λατινική Αμερική. Ωστόσο πραγματοποιεί αυτή την εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση του να αποδώσει μέσα από μια διεθνή πρόζα μια τοπική και μοναδική πραγματικότητα. Οι σκέψεις του απεικονίζουν την πατρίδα του, συγκροτούν την ταυτότητα της, διότι μόνο το να κατονομάσεις αυτό που μέχρι τώρα παρέμενε ανώνυμο του δίνει υπόσταση και μετασχηματίζει την ίδια τη πραγματικότητα.

gabriel-garcia-marquez

Το έργο του Γκάμπο αποτελεί πολιτική πράξη. Αποτελεί πολιτική πρόταση αλλά και πολιτική καταγραφή της πάλης και της σύγκρουσης που διεξάγεται στις χώρες της Λατινικής Αμερικής. Το Μακόντο είναι το στρατηγείο και το καταφύγιο των κοινωνικών ομάδων που εκτοπίζονται, εξαιρούνται, καταδιώκονται και αφανίζονται αιώνες τώρα μέσα σ’ ένα πλαίσιο διαρκούς υποβάθμισης και εξόντωσης. Είναι μια φαντασιακή νησίδα για να διατηρηθούν αλώβητα τα απελευθερωτικά οράματα του Μπολίβαρ και όλων των ηρώων της Λατινικής Αμερικής προκειμένου μια μέρα να καταφέρουν να πραγματωθούν. Και αυτό προτείνει με το έργο του. Λέει με άλλα λόγια αυτό που κάποτε και με διαφορετικό τρόπο πρότεινε στη διεθνή κοινότητα ένας άλλος μεγάλος ήρωας αυτής της ηπείρου ο Τσε «να φτιάξουμε δυο, τρία, πολλά Βιετνάμ». Ο Μάρκες ανεπιφύλακτα λοιπόν προτείνει αυτά τα πολλά Μακόντο της συλλογικής μνήμης και της συλλογικής προσδοκίας.

Και στο σημείο αυτό τίθεται και ένα στοίχημα για τις επόμενες γενιές της λατινοαμερικάνικης ηπείρου. Αυτές οι επόμενες γενιές είτε το θέλουν είτε όχι θα εξακολουθήσουν να παραμένουν και να αναπαράγονται ως Aureliano Buendía, José Arcadio Buendía, Úrsula Iguarán, Petra Cotes, Pilar Ternera, Pietro Crespi, Gabriel García Márquez, Jaime Garzón, ακλουθώντας και αυτοί με τη σειρά τους τη δικής τους τύχη στην ιστορία και θα κριθούν από αυτό που έχουν αφήσει οι χιλιάδες σελίδες της λογοτεχνίας γι’ αυτήν την ήπειρο, αλλά και οι ανολοκλήρωτες επαναστάσεις των λαών της. Θα κριθούν από το αν δηλαδή θα καταφέρουν να αλλάξουν και να βελτιώσουν τη πραγματικότητα και τις αιτίες που γέννησαν αυτό το λογοτεχνικό ρεύμα, τη δυστυχία και την μόνιμη αδικία. Αλλιώς θα είναι σαν να καταδικάζουν τον εαυτό τους και τις επόμενες γενιές σε ένα μόνιμο Μακόντο, σε μια ακόμα πιο μεγάλη περιπέτεια αποκλεισμού και εξαίρεσης.

Όπως και να έχει πάντως οφείλουμε να ευχαριστήσουμε το Γκάμπο που συνδέθηκε υπηρέτησε με συνέπεια την ιστορία και τις αγωνίες των απλών ανθρώπων αυτής της μεγάλης πατρίδας, ονομάτισε όλες αυτές τις καταστάσεις, μας έβαλε στις σκέψεις και τις αγωνίες τους και μας έκανε να τους αντικρύσουμε στα μάτια.

Σαν επίλογο παραθέτουμε την ομιλία του γύρω από την μοίρα του κόσμου του – μοιραία τον οδήγησε στο να μας χαρίσει το αναποδογυρισμένο έπος που είχε φτιάξει για αυτόν τον κόσμο. Ο τίτλος της ομιλίας του («Η μοναξιά της Λατινικής Αμερικής») ήταν δηλωτικός· ακόμη δηλωτικότερη η καταληκτήρια παράγραφός:

«Μια μέρα σαν τη σημερινή ο δάσκαλός μου Ουίλιαμ Φώκνερ είπε, εδώ, από αυτό το βήμα: «Αρνούμαι να δεχτώ το τέλος του ανθρώπου». Δεν θα ένιωθα άξιος να σταθώ κι εγώ σε αυτό βήμα, αν δεν είχα πλήρη συνείδηση ότι για πρώτη φορά από τη γένεση της ανθρωπότητας η κολοσσιαία τραγωδία που εκείνος αρνήθηκε να δεχτεί εδώ και τριάντα δύο χρόνια, σήμερα αποτελεί μια απλή επιστημονική πιθανότητα. Μπροστά σε αυτήν τη φοβερή αλήθεια, που από τότε που υπήρξε ο άνθρωπος ίσως φαινόταν μια εφιαλτική δυστοπία, εμείς, οι παραμυθάδες, που πιστεύουμε τα πάντα, αισθανόμαστε ότι έχουμε το δικαίωμα να πιστέψουμε πως δεν είναι ακόμη πάρα πολύ αργά για μια αντίθετη ουτοπία. Μια καινούρια και απόλυτη ουτοπία ζωής, όπου κανείς δεν αποφασίζει για τους άλλους, ούτε και για το πως θα πεθάνουν, όπου η αγάπη θα είναι πραγματικότητα και η ευτυχία εφικτή, και όπου οι γενιές, οι καταδικασμένες σε εκατό χρόνια μοναξιάς, θα έχουν επιτέλους, και για πάντα, μια δεύτερη ευκαιρία πάνω στη γη.»

marquez3

Διαβάστε περισσότερα...

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2014: ΘΕΜΑΤΑ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

exam

 

 

ΤΡΙΤΗ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις - Θέματα

   

ΤΡΙΤΗ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις Θέματα

    

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις - Θέματα

   

ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Απαντήσεις Θέματα

  

ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

 Απαντήσεις - Θέματα

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 - ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

 Απαντήσεις - Θέματα

 

 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30.5.2014 - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 Απαντήσεις - Θέματα

 

 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30.5.2014 - ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 Απαντήσεις - Θέματα

 

 

 ΤΕΤΑΡΤΗ 28.5.2014 - ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 Απαντήσεις - Θέματα

Διαβάστε περισσότερα...

Λειτουργία θερινών Τμημάτων Προετοιμασίας για τη Β΄και Γ΄ Λυκείου

Ξεκινούν την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014 τα θερινά τμήματα προετοιμασίας από το 1ο Συνεταιριστικό Φροντιστήριο Χαλανδρίου. Τα θερινά τμήματα εντάσσονται σε ένα σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών που έχουν δημιουργήσει οι καθηγητές μας και το οποίο καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις που δημιουργεί το Νέο Λύκειο. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική πρόταση που ξεκινάει από την Α΄Λυκείου και φτάνει μέχρι τις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Στο πλαίσιο αυτό θα λειτουργήσουν: 

  • Τμήματα προετοιμασίας από την Α προς τη Β Λυκείου: περιλαμβάνουν ένα εντατικό πρόγραμμα διάρκειας 4 εβδομάδων (25/6 - 23/7), που σκοπό έχει οι μαθητές να καλύψουν κενά προηγουμένων ετών και να μελετήσουν ένα A pros Bσημαντικό τμήμα της ύλης της Β Λυκείου.Έτσι κατά τη χειμερινή περίοδο θα προηγούνται της σχολικής ύλης και θα έχουν τα χρονικά περιθώρια να μελετήσουν πιο σύνθετα θέματα καθώς και να εμβαθύνουν στις επιστημονικές έννοιες, θέτοντας στέρεες βάσεις για τη Γ Λυκείου και τις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

 

  • Τμήματα προετοιμασίας από τη Β προς τη Γ Λυκείου: περιλαμβάνουν ένα εντατικό πρόγραμμα διάρκειας 5 εβδομάδων (25/6 - 29/7) για τους μαθητές που έχουν ολοκληρώσει τη Β Λυκείου. 

B pros CΠρόκειται κατά τη γνώμη μας για την πιο κρίσιμη περίοδο της πρεοτοιμασίας τους, κατά την οποία υπάρχει ο ελεύθερος χρόνος να θεμελιωθούν οι βασικές αρχές κάθε μαθήματος και να αποσαφηνιστούν οι απαιτητικές έννοιες. 

 

 

 

Πληροφορίες / Εγγραφές: Αριστοτέλους 42, Χαλάνδρι, τηλ. 2155511057, e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε." target="_blank">

 θερινα μαθηματα2

 

Διαβάστε περισσότερα...

Δωρεάν μαθήματα ΑΟΘ, ΑΟΔΕ για μαθητές Β ́ Λυκείου

aoth teliko

Με γνώμονα τις ανάγκες των μαθητών και των γονιών τους και την ολόπλευρη και ολοκληρωμένη στήριξη στους μαθητές,το Συνεταιριστικό Φροντιστήριο προσφέρει τα εξής δωρεάν μαθήματα για μαθητές της Β ́ Λυκείου :

• Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), μάθημα της Γ ́ Λυκείου

• Αρχές Οργάνωσης Διοίκησης Επιχειρήσεων (AΟΔΕ), μάθημα της Γ ́ Λυκείου

Στόχος των μαθημάτων είναι, μεταξύ άλλων, ο μαθητής της Β ́ Λυκείου χωρίς την πίεση και το άγχος των πανελληνίων εξετάσεων:
1. Να ενημερωθεί για την ύλη και τις απαιτήσεις του κάθε μαθήματος.
2. Να αποκτήσει επίγνωση των θεμάτων που καλείται να αντιμετωπίσει.
3. Να έρθει σε επαφή και να προχωρήσει την ύλη σε δυο μαθήματα της Γ ́ Λυκείου που εξετάζονται πανελλαδικά.
4. Να αποκτήσει κριτήριο αν θα επιλέξει τελικά ως μάθημα επιλογής τις Αρχές
Οικονομικής θεωρίας (ΑΟΘ) κ.α.

aoth teliko2

Τα μαθήματα ξεκινούν αρχές Μαρτίου και θα διαρκέσουν έως τα τέλη Απριλίου.

Για περισσότερες πληροφορίες  / δηλώσεις συμμετοχής τηλ. 21 555 11057  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Διαβάστε περισσότερα...
Orange Blue Green